THE BEST TRIP
AKCJA CHARYTATYWNA
/ IDENTYFIKACJA WIZUALNA /
ZLECENIODAWCA:
ADRIAN BEŚCIAK
DATA REALIZACJI:
2017-2018
ZLECENIE POLEGAŁO NA STWORZENIU IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ DLA AKCJI CHARYTATYWNEJ THE BEST TRIP, KTÓREJ POMYSŁODAWCĄ JEST ADRIAN BEŚCIAK, ABY POMOGAĆ INNYM PRZEMIERZYŁ ON DOOKOŁA NA WÓZKU INWALIDZKIM CAŁĄ POLSKĘ.
WŚRÓD ZAPROJEKTOWANYCH ELEMENTÓW ZNALAZŁY SIĘ:
– BROSZURA MARKETINGOWA
– PLAKATY
– ROLL-UP
– PROJEKT MOTYWU NA T-SHIRT EVENTOWY
– PREZENTACJA MULTIMEDIALNA
– INFOGRAFIKI NA POTRZEBY SOCIAL MEDIÓW
AKCJA THE BEST TRIP TO CYKLICZNA IMPREZA, ISTNIEJĄCY JUŻ LOGOTYP STAŁ SIĘ PODSTAWĄ DO STWORZENIA SPÓJNEJ I KLAROWNEJ IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ, W KTÓREJ DOMINUJĄ KOLORY PATYNOWY ORAZ BIAŁY. BARDZO PROSTY LOGOTYP W POSTACI NAZWY AKCJI NAPISANEJ BIAŁĄ CZCIONKĄ ZNAJDUJĄCY SIĘ W KOLE O KOLORZE PATYNOWYM WYMAGAŁ DROBNEGO ODŚWIEŻENIA. OCZYWISTYM BYŁO WIĘC ZASTOSOWANIE TOŻSAMEJ KOLORYSTYKI DO WSZELKICH PROJEKTÓW GRAFICZNYCH DLA KLIENTA, WYSTĘPUJĄ ONE JEDNAK Z RÓŻNYM NATĘŻENIEM I W INNYCH ZESTAWIENIACH, UZUPEŁNIONE ZOSTAŁY RÓWNIEŻ ODCIENIAMI SZAROŚCI I CZERNIĄ.