THE BEST
FESTIWAL 2017
/ IDENTYFIKACJA WIZUALNA /
ZLECENIODAWCA:
STOWARZYSZENIE THE BEST LIFE
DATA REALIZACJI:
PAŹDZIERNIK 2017
ZLECENIE POLEGAŁO NA STWORZENIU OD PODSTAW IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ DLA KONCERTU CHARYTATYWNEGO THE BEST LIFE, KTÓREGO POMYSŁODAWCĄ JEST ADRIAN BEŚCIAK – CZŁOWIEK, KTÓRY ABY POMOGAĆ INNYM PRZEMIERZYŁ DOOKOŁA NA WÓZKU INWALIDZKIM CAŁĄ POLSKĘ.
WŚRÓD ZAPROJEKTOWANYCH ELEMENTÓW ZNALAZŁY SIĘ:
– LOGOTYP
– PLAKATY
– LINE-UP
– PAPIER EVENTOWY
– IDENTYFIKATORY
– CZEK
– VOUCHERY
– BANNERY
– ROLL-UP
– FLAGI
– PROJEKT MOTYWU NA T-SHIRT EVENTOWY
– PROJEKT BLUZ DLA ORGANIZATORÓW
– INFOGRAFIKI NA POTRZEBY SOCIAL MEDIÓW
THE BEST FESTIWAL PIERWOTNIE MIAŁ BYĆ CZĘŚCIĄ AKCJI CHARYTATYWNEJ THE BEST TRIP, PODCZAS KTÓREJ ADRIAN BEŚCIAK PRZEMIERZAŁ POLSKĘ NA WÓZKI INWALIDZKIM, ABY ZEBRAĆ ŚRODKI NA REHABILITACJĘ DLA POTRZEBUJĄCYCH DZIECI. Z TEGO POWODU LOGOTYP THE BEST FESTIWAL ZOSTAŁ UTRZYMANY W ZBLIŻONEJ FORMIE I KOLORYSTYCE DO LOGOTYPU THE BEST TRIP. W OKRĘGU ZNAJDUJĄ SIĘ ELEMENTY GRAFICZNE W POSTACI SYMBOLI MUZYCZNYCH (PIĘCIOLINIA, NUTY), NAZWA IMPREZY ORAZ SYLWETKA RAPERA NA TLE PUBLICZNOŚCI I RZESZOWSKIEGO RYNKU. KOLORYSTYKA LOGOTYPU JEST UTRZYMANA W BARWACH PATYNY, BIELI I CZERNI. W POODBNEJ TONACJI UTRZYMANE SĄ POZOSTAŁE PROJEKTY, CZARNE TŁO Z PÓŁPRZEŹROCZYSTYMI MOTYWAMI MIEJSKIEJ INFRASTRUKTURY I MIKROFONU NA SCENIE. ZDJĘCIA ARTYSTÓW WYSTĘPUJĄCYCH W KONCERCIE ZOSTAŁY, W NAWIĄZANIU DO KSZTAŁTU LOGOTYPU, UMIESZCZONE W OKRĘGACH. W WARSTWIE TEKSTOWEJ UŻYTE ZOSTAŁY KOLORY BIAŁY I PATYNOWY Z ZASTOSOWANIEM EFEKTU POŚWIATY.