ZLECENIE OBEJMOWAŁO ZAPROJEKTOWANIE IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ DLA GABINETU FIZJOTERAPII FIZJOMOVE BARBARA SZULC.
WŚRÓD ZAPROJEKTOWANYCH ELEMENTÓW ZNALAZŁY SIĘ:
– LOGOTYP
– WIZYTÓWKI
– KARTY UPOMINKOWE
– ULOTKI
– PLAKATY
– ROLL-UP
– BANNERY DO DRUKU
– TABLICZKĘ INFORMACYJNĄ NA DRZWI
– INFOGRAFIKI NA POTRZEBY SOCIAL MEDIA
LOGOTYP W POSTACI SYLWETKI PORUSZAJĄCEGO SIĘ CZŁOWIEKA WPLECIONEJ W NAZWĘ GABINETU MA BEZPOŚREDNIO NAWIĄZYWAĆ DO MERITUM FIZJOTERAPII. ZARÓWNO LOGOTYP JAK I POZOSTAŁE ELEMENTY IDENTYFIKACJI WIZUALNEJ MARKI SĄ UTRZYMANE W KOLORYSTYCE CHARAKTERYSTYCZNEJ DLA BRANŻY FIZJOTERAPEUTYCZNEJ. DOMINUJĄ ODCIENIE GRANATOWY, NIEBIESKI, JASNOSZARY ORAZ BIAŁY. PROJEKTY CHARAKTERYZUJĄ SIĘ PROSTOTĄ I MINIMALIZMEM – POŁĄCZENIE ZDJĘĆ Z NIEWIELKĄ ILOŚCIĄ TEKSTU ORAZ SUBTELNYM MOTYWEM GEOMETRYCZNY W TLE.