REALIZACJA OBEJMOWAŁA REBRANDING MARKI, KTÓRY MIAŁ NA CELU ODŚWIEŻENIE I UNOWOCZEŚNIENIE WIZERUNKU FIRMY AMADER S.C. ZAJMUJĄCEJ SIĘ SPRZEDAŻĄ ARTYKUŁÓW STOMATOLOGICZNO-MEDYCZNYCH.
WŚRÓD ZAPROJEKTOWANYCH ELEMENTÓW ZNALAZŁY SIĘ:
– LOGOTYP
– WIZYTÓWKI
– BROSZURA REKLAMOWA Z PRODUKTAMI
– ROLL-UP
W ODŚWIEŻONEJ IDENTYFIKACJI MARKI ZOSTAŁA UTRZYMANA ZIELONA KOLOROSTYKA Z PIERWOTNEJ WERSJI LOGOTYPU. NA ŻYCZENIE KLIENTA ZAPROJEKTOWANY ZOSTAŁ BARDZO PROSTY I CZYTELNY ZNAK GRAFICZNY – BIAŁY NAPIS NA TLE Z WYKORZYSTANIEM GRADIENTU DWÓCH ODCIENI ZIELENI Z ELEMENTEM DWÓCH LINII POWYŻEJ, NADAJĄCYCH DYNAMIKI CAŁEMU LOGOTYPOWI. WSZYSTKIE PROJEKTY DLA ZLECENIODAWCY ZOSTAŁY UTRZYMANIE W KOLORYSTYCE BIAŁO-ZIELONEJ. PROJEKTY CHATAKTERYZUJĄ SIĘ OSZCZĘDNYM, ESTETYCZNYM I ZARAZEM CZYTELNYM DESIGNEM.